Maturita- Praktická zkouška- nácvik obran- sportovní kynologie

09.05.2012 20:12

Ano :) Dne 9. 5. 2012 jsme naše skupina maturantů z mého oboru si tahaly otázky z praxe :) Bylo 7 otázek ohledně výcviku psů, 2 otázky ohledně ekonomiky, 3 otázky z chovu zvířat a 3 otázky z rostlinky... :) Celý týden jsme se s Terýskem pečilvě připravovali na náš den "D" :D Chodili jsme poctivě na obrany a každý den jsem se modlila, abych si vytáhla obrany :) Bylo mi jedno, jestli by to byly obrany "na tvrdo" nebo "nácvik", hlavně, aby to byly obrany :) Když jsme ráno jeli s Terýskem do školy, byli jsem oba tak trochu nervní, ale spíš sem to byla já, ta, co se bála jak prase :D Ale, když se na mě Terýsek pokaždé z kufru na mě podíval, pocítila jsem zvláštní pocit, že by to mohlo vyjít... ;) Když nastal ten čas, kdy jsme si tahaly otázky, vytáhla jsem si svoje šťastné číslo "7" :D A opravdu se mi splnil můj sen! :D Že odmaturuji z obran se svým nejlepším přítelem :) A dopadli jsme suprově :) Teda podle mého... :) Měli jsme obíhání 6-ti maket a pak samotnou obranu :) Ale jak jsem předpokládala :D Terýsek na poprvé oběhl jen jednu maketu a hned letěl na rukávy, které byly položeny u poslední plenty a tak trochu mě to mrzelo, ale paní uč. Křížová viděla, že mám snahu pokračovat a tak jsme to zkusili znovu.... :) V tu chvíli jsem se modlila, aby to oběhl.. :) Uklidnovala jsem sebe i Terýska a zároveň ho povzbuzovala, že když nebudou maktey, nebude obrana :) A povedlo se ;) Frajer mi oběhl všech 6 maket a mě se rozzářily oči :) Byla jsem celá bez sebe :) A bylo vidět, že i Křížová byla naprosto spokojená :) No a pak jsem pokračovali v obraně a konec :) A pak bylo vyhlášení výsledků :) "Všechny jste prospěly!" :D Byly jsme rády a já byla hlavně vděčná svému čtyřnohému příteli, který mě nenechal ve štychu :) A proto pak dostal velikou odměnu :) ;) Bez něj, bych to nedokázala a proto mu jsem navždycky vděčná a doufám, že takhle budeme úspěšně pokračovat i na ostatních závodech a že nakonec se splní náš sen, že z Terýska se stane krycí pes ;)