II. ročník běhu pro PESOS o. s.

03.09.2014 22:45

Ahojte lidi,

v životě by mne nenapadlo, že se vydáme s Terýskem po dráze canicrossu ;) :). 

Dne 30. 8. 2014 se na Hostovařské přehradě konal druhý ročník běhu pro depozit PESOS o.s., který pomáhá finančně a hmotně útulkům v ČR. Tento běh se koná na podporu jak útulků. tak i samotných útuláčků, kteří mají tu možnost stát se členem nové rodiny. A jak jinak než jsem se rozhodla, že si zajedeme zaběhat a přispět aspoň finančně, když nemůžem adoptovat. Vytáhla jsem kamaráda, kterému cvičím jeho pěti měsíčního stafordíčka a vyrazili jsme brzo ráno do Prahy ;). Cesta byla pomalu nekonečná a já už doufala, že tam dorazíme, protože kolega kamarád měl zpoždění :D Naštěstí jsme to stihli a včas dorazili, abychom se zaregistrovali. Trať byla dlouhá 3 km a běželo se kolem Hostivařské přehrady přes park, do kopce a z kopce a já už upřímně necítila nohy a ani dech. Terýsek na startu vypálil, div že jsem si nezlomila nohy :D. Když jsme běželi a já mu řekla "Terýsku, běž!", tak zrychlil a cítila jsem ve vodítku a v sedáku, jak mě táhne a drží abych nezpomalila. Podržel mě a nenechal mě ve štychu a pro mne to byl nádherný zážitek a díky tomuto zážitku jsem si uvědomila, že canicross je to nejlepší, co nás dva mohlo ještě více spoutat :* <3 .